O nas
Od czego zaczynamy kiedy dziecko przybywa do Mruczankowego Przedszkola…
Od zapewnienia poczucia bezpieczeństwa, tak, by chciało otwierać się na nowe doświadczenia i nowe osoby.
Moment zaakceptowania przez dziecko osoby, która z nim pracuje oraz zaakceptowania nowego miejsca, jest bazą dla edukacji i procesu wychowania.
Co buduje poczucie bezpieczeństwa w Mruczankowym Przedszkolu?
- relacja z dzieckiem oparta na bezwarunkowej akceptacji oraz szacunku, nie porównywanie do innych dzieci
- metody edukacyjne, które bazują na najlepiej rozwiniętych umiejętnościach dziecka; poczucie sukcesu i swoich kompetencji są dla dziecka źródłem motywacji do dalszych działań
- współpraca z rodzicami, która z jednej strony jest przekazywaniem informacji o sukcesach i trudnościach podczas zajęć w Przedszkolu z drugiej informacjami uzyskanymi od rodziców o tym co dziecko preferuje, co sprawia mu radość
- dostosowanie zajęć i miejsca do sposobu bycia i myślenia dziecka
Nasze placówki
Mruczankowe Przedszkola zlokalizowane są w urokliwym, cichym miejscu Bielan, dobrze skomunikowanym z centrum miasta i dzielnicami ościennymi, 50 metrów od stacji metra Stare Bielany.
Budynki przedszkoli są funkcjonalne i przytulne. Przylegają do nich ogrody z miejscem zabaw. W upalne dni korzystamy z cienia starych bielańskich drzew. Pomieszczenia spełniają wymagania prawa europejskiego dla zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków przebywania dzieci. Posiadamy atesty i certyfikaty na wszystkie przedmioty znajdujące się w przedszkolu (zabawki , meble, pomoce dydaktyczne). Sale są przestronne, widne, wentylowane z zastosowaniem filtrów przeciw pyłkowych.
Mruczankowa Kadra
Wiemy jak ważna dla każdego rodzica jest właściwa opieka nad jego dzieckiem, dlatego zapewniamy dziecku jak najlepsze warunki do rozwoju, w ciepłej, rodzinnej atmosferze, pod profesjonalną opieką wykwalifikowanych nauczycieli wychowania przedszkolnego oraz Zespołu specjalistów (logopedy, psychologa, pedagoga, terapeuty integracji sensorycznej).
Dbamy aby dziecko uczestnicząc w licznych zajęciach w formie zabawy rozwijało swoje zdolności, stymulowało rozwój intelektualny, motoryczny, emocjonalny i społeczny.
- Budujemy kompetencje i motywację oraz pamięć
- Uczymy jak budować relacje z ludźmi i jak się z nimi komunikować
- Pracując z dziećmi, systematycznie monitorujemy ich postępy i kompetencje tak, by zapewnić każdemu z nich warunki optymalne dla jego rozwoju